viernes, 24 de octubre de 2014

Bigarren asteko saio praktikoaren hausnarketa

Atzo greba zela eta ez nintzen unibertsitatera joan, beraz aste honetan joan naizen saio bakarra gaurkoa izan da. Gaur sortu dut nire bloga, eta oso galduta aurkitu dut nire burua berriro. Hasieran kostatu zait bolgaren funtzionamendua ulertzea, baina gero eta gehiago ulertzen dut eta ez dut uste hain zaila dela momentuz; aurrerantzean konplikatuago bihurtuko da eta.
Blog eredugarri bat erakutsi digu Alaitzek, bloga ikasteko tresna moduan erabiltzeko baliagarritasunaren inguruko hausnarketa bat publikatu duena (bloga zer izan behar den eta zelan erabili behar den ere ikusi daiteke). Gauza oso interesgarriak publikatzen dituela dirudi gainera.

"Un blog es algo vivo. Es algo que se nutre, no sólo de quien escribe. Algo que se nutre del aprendizaje cooperativo. De las interacciones que se establecen en base al mismo. De la comunicación bidireccional que se puede establecer sin las limitaciones que nos ofrecen la mayoría de redes sociales."
(2012, Jordi Martí)

BLOGA: http://www.xarxatic.com/

No hay comentarios:

Publicar un comentario