martes, 16 de diciembre de 2014

Les Miserables

Oraindik, lehengo eguneko Fito&Fitipaldis kontzertuaren "resakarekin" nago, oraindik gogoratzen dut zein izugarria izan zen. Beste egunean esan nuen inoiz ikusi dudan emanaldi onena izan zela, eta honek gogora ekarria dit orain dela gutxi bizi nuen beste emanaldi bat (bikaina ere).
Emanaldi hau, Les Miserables musikala izan zen. Euskaldunan ikusi nuen eta izugarria izan zen. Aurretik ezagutzen nuen, odo ondo gainera; asko gustatzen zitzaidan, interneten ingelesez ikusita nuen eta hainbat kasuetan interpretatu ere egin dut, baina egun horretan zuzenean bizi nuen eta... Zoragarria izan zen!!
Horregatik Les Miserables musikalaren hiru tema uzten dizkizuet zuek ere gozatzeko, eta musikal zoragarri hau (niretzat onenetarikoa) ezagutzen ez zenutenentzat ba ezagutzeko:

  


GORA MUSIKA!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario